RSSNewsletterGoogle+YoutubeTwitterFacebooksocial ala

O programa de recuperación da aguia real está dando moi bos resultados

Águila real del programa educativo de GREFA. Foto: Anton CobasAs aguias reais son unha especie en perigo de extinción en Galicia. Foron habituais no noso ceo, pero en cuestión de décadas practicamente desapareceron.

Por iso dende o ano 2001 a Consellería de Medio Ambiente puxo en marcha un programa de recuperación coa solta de exemplares, sobre todo na serra do Xurés e nas montañas do oriente ourensán. Hoxe en día xa se lograron resultados, hai niños e na primavera do ano pasado xa naceron os dous primeiros polos. Isto supón unha esperanza para a recuperación desta especie que deixara estas terras hai uns 60 anos.

Fuente: CRTVG

GREFA

Monte del Pilar S/N

28220 Majadahonda

Madrid

Telf: (34) 91 638 75 50

Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

GREFA, inscrita en el Registro Nacional de Asociaciones con nº 66711, ha sido declarada Entidad de Utilidad Pública.

Sala de prensa

Acerca de GREFA

GREFA (Grupo de Rehabilitación de la Fauna Autóctona y su Hábitat) es una organización no gubernamental sin ánimo de lucro, que nace en 1981 como asociación para el estudio y conservación de la naturaleza. Está formado por personas sensibles a ciertas actividades humanas que provocan el deterioro y la destrucción de parte de nuestro entorno natural.

Birdingtop

Fatbirder's Top 1000 Birding Websites

';
Está aquí: Home